يک سيستم مديريت ارتباط با مشتري بر اساس ويژگي هاي آنها حداقل شامل يکي از اين ابزارها مي باشد:
راه حل هاي اتوماسيون فروش به کاربران کمک مي کند تا موجودي، پردازش سفارشات و گزارش فروش را مديريت کنند. راه حل هاي اتوماسيون بازاريابي به کاربران کمک مي کند تا کمپين هاي بازاريابي را ايجاد و مديريت کنند. نرم افزار خدمات مشتري به رديابي و مديريت سؤالات مشتري کمک مي کند. کاربران بايد نيازهاي خود را از سيستم مديريت ارتباط با مشتري ليست و متناسب با نيازهاي خاص خود هر يک از نرم افزارهاي CRM را ارزيابي کنند.
بازار از راه حل هايي که مدل هاي مختلف قيمت گذاري را بسته به وسعت کارکرد و گزينه هاي استقرار پر شده است. اما اين گزينه ها نيز بسته به معيارهاي مختلفي از جمله نحوه استقرار (نرم افزارهاي مبتني بر ابر در مقابل نرم افزارهاي نصبي) ، زمان آموزش و هزينه ، زمان اجرا و هزينه پشتيباني فني ، در کل هزينه مالکيت متفاوت است.
داده هاي مشتري در قلب يک سيستم مديريت ارتباط با مشتري است. اما اين نرم افزار همچنين داده هاي ديگري مانند تعامل با مشتري ، تقويم ها و معيارهاي عملکرد کمپين را ذخيره مي کند. اين امر باعث مي شود هنگام خريد يک راه حل CRM ، ذخيره سازي داده هاي کافي ضروري باشد. خريداران بايد نيازهاي داده فعلي خود را ارزيابي کرده و نيازهاي آينده را بتوانند با نرم افزار CRM برآورد کنند.
براي راهنمايي و انتخاب بهترين نرم افزار CRM در ايران مي توانيد راهنمايي که در اين مطلب ذکر شده است را مطالعه نماييد.
تعرفه و قيمت نرم افزارهاي CRM چقدر است؟
راهنماي انتخاب و خريد نرم افزار CRM
نمونه امکانات نرم افزارهاي CRM
نرم ,مشتري ,مي ,crm ,مديريت ,افزارهاي ,نرم افزارهاي ,نرم افزار ,مي کند ,با مشتري ,راه حل ,سيستم مديريت ارتباط
درباره این سایت