CRM در لغت به معناي مديريت ارتباط با مشتري است که مخفف Customer Relationship Management است . CRM در علم مديريت يک استراتژي براي مديريت مي باشدکه براي بهبود ارائه خدمات به مشتري ، حفظ و هدف بخشي به کليه ارتباطات درون سازماني و برون سازماني پيرامون مشتري مداري استفاده مي شود.ارتباطاتي که با مشتريان خود برقرار مي کنيد سطح موفقيت شرکت شما را مشخص مي کند، و مانند هر ارتباط مهمي، سطح موفقيت وابستگي بسيار زيادي به شناخت متقابل شما و مشتريانتان از يکديگر دارد

نرم افزار CRM با هدف بخشي ارتباطات و منظم سازي فرآيندها باعث ايجاد ذهنيتي مثبت از سازمان در نظر مشتري مي گردد که به مرور زمان اين امر مشتري را به يک مشتري وفادار تبديل خواهد نمود. به عبارت ساده تر CRM سيستمي است که قابليت ارتقاء و بهبود ارتباط با مشتريان موجود، يافتن مشتريان بالقوه و وارد کردن مشتريان قبلي به چرخه فروش را دارد. CRM کليه بخشي هاي سازمان اععم از توليد، بازاريابي، فروش، پشتيباني و خدمات پس از فروش، فرآيندهاي سازماني و . را تحت تاثير، نظارت و مديريت خود قرار خواهد داد.

وظيفه اصلي نرم افزار CRM ( نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ) تسهيل در برقراري ارتباط مشتري با سازمان ( به هر صورتي که مشتري تمايل دارد ) مي باشد به نحوي که مشتري احساس نمايد، با سازمان واحدي در تماس مي باشد که وي را مي شناسد، براي وي ارزش قائل است و نيازهاي او را به سرعت و با آسانترين روش ارتباطي مرتفع مي نمايد.

نرم افزار CRM يا همان نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري در واحد فروش جهت جمع آوري سريع اطلاعات مشتري، شناسايي با ارزش ترين مشتريان در طول زمان، و افزايش وفاداري مشتري با ارائه محصولات و خدمات سفارشي در شرکت ها مفيد مي باشد.


مزاياي اصلي استفاده از نرم افزار CRM

بهبود تجربه مشتري توسط نرم افزار CRM
استفاده از داده ها در نرم افزار CRM
همکاري جهت مديريت چرخه عمر مشتري
بهره وري بيشتر توسط نرم افزار CRM
افزايش رضايتمندي مشتريان
اصلاح داده ها و گزارش هاي تحليلي توسط نرم افزار CRM
بهره وري بيشتر براي تيم هاي مختلف توسط نرم افزار CRM
خودکار سازي وظائف روزانه
بهبود سرويس دهي به مشتري
افزايش ارتباطات
اصلاح اطلاعات سازماني با نرم افزار CRM
 بهينه سازي بازاريابي
 ارتباط داخلي بهتر توسط نرم افزار CRM
 افزايش بيش فروشي (upselling) و فروش مکمل (cross-selling )
 افزايش درآمد از طريق افزايش مشتري توسط نرم افزار CRM
بهبود و ارتقاء ارتباط با مشتري
افزايش پاسخگويي با استفاده از نرم افزار CRM
توانايي هدف قرار دادن مشتريان سود آور
ارتباطات و دسترسي به اطلاعات يکپارچه
بهبود کارايي و اثر بخشي نيروي فروش
پيام هاي بازاريابي فردي
محصولات و خدمات سفارشي و بهبود ارائه خدمات
بهبود کارايي و اثر بخشي خدمات به مشتري
بهبود قيمت
افزايش بازدهي و اثربخشي مراکز تلفني تماس با مشتري
ارائه محصولات جنبي موثرتر
ياري رساني به نيروهاي فروش براي عقد سريعتر قراردادهاي فروش
تسهيل در فرايندهاي فروش و بازاريابي
افزويش مشتريان جديد
افزايش گردش مالي مشتريان
پاسخگويي سريع به درخواست مشتريان
فراهم کردن شرايط مراجعه مجدد مشتري
کاهش هزينه‌هاي تبليغاتي
افزايش فرصت‌هاي بازاريابي و فروش
شناخت عميق تر مشتري
دريافت باز خورد از مشتري و توسعه خدمات و محصولات جاري
و…

مشاهده دموي نرم افزار CRM


قيمت نرم افزار CRM

تعرفه و قيمت نرم افزارهاي CRM چقدر است؟

نرم افزار CRM چيست؟

راهنماي انتخاب و خريد نرم افزار CRM

لغات نرم افزار CRM

نمونه امکانات نرم افزارهاي CRM

امکانات نرم افزار CRM براي اتوماسيون فروش

8 مزيت استفاده از نرم افزار CRM (مديريت ارتباط با مشتري)

افزار ,نرم ,مشتري ,مي ,crm ,مشتريان ,نرم افزار ,توسط نرم ,افزار crm ,ارتباط با ,با مشتري ,افزار مديريت ارتباط

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


bitarayanehgi . nasimepbaran باشگاه کتابـدوستان : حال خوش خواندن تاناروس retusemi وبگاه جامع اخبار شهری آموزشی علمی خنده دار باحال فوتبالی موبایلی avayetbiatc alsehair