مزاياي اين کار شامل موارد زير است:


روابط بهتر مشتري


هرچه از مشتري هاي خود بيشتر بدانيد و به ياد داشته باشيد مشتري هايتان بيشتر مي دانند که از آنها مراقبت مي کنيد. اين به شما امکان مي دهد ارتباط بسيار قوي تري برقرار کنيد و رابطه اي عميق تر با مشتري هاي خود داشته باشيد.

توانايي بهبود يافته در فروش متقابل


هرچه بيشتر در مورد نيازهاي مشتري خود آگاهي داشته باشيد و مي خواهيد توانايي بهتري داشته باشيد تا بتوانيد راه حل مشکل بعدي خود را ارائه دهيد.

افزايش جمع آوري تيم


اين جايي است که بسياري از بنگاه هايي که نيازي به استفاده از CRM براي مديران خود ندارند ، نمي توانند از مزاياي CRM استفاده کنند. من اين را از طريق اجراي نرم افزار CRM در جايي که تيم مديريت تصور مي کند ايده خوبي است مي دانم اما خودشان اين ابزار را ياد نمي گيرند يا استفاده نمي کنند.

بهره وري بهبود يافته در خدمت به مشتريان


باز هم ، هرچه بيشتر در مورد مشتري ها اطلاعات بيشتري داشته باشيد ، شما قادر به خدمت رساني به آنها هستيد. اگر همه از CRM براي ضبط تعامل با مشتري ، هر تعامل با مشتري استفاده مي کنند ، ديگران مي توانند با آگاهي از آنچه قبلاً با مشتري بحث شده است به مشتري خدمت کنند.

رضايت بيشتر کارکنان


هرچه دانش کارمندان شما دانش بيشتري داشته باشد از قدرت و اشتغال بيشتري برخوردار است. داشتن يک CRM دقيق و به روز که همه از آن استفاده مي کنند و از آنها استفاده مي کنند براي کمک به کارکنان در حل مشکلات مشتري است. انجام اين کار باعث خوشحالي کارمندان و مشتريان مي شود.

 

افزايش درآمد و سودآوري


هنگامي که همه ياد بگيرند و از آن استفاده کنند ، بهره وري CRM افزايش مي يابد ، چرخه فروش کاهش مي يابد ، شما توانايي ارائه محصولات و خدمات اضافي به مشتريان را داريد و ارتقاء رضايت مشتري و افزايش فروش مي يابد.

صرفه جويي در هزينه


در حالي که راه اندازي يک نرم افزار CRM پرهزينه و وقت گير است ، با گذشت زمان مزايا بسيار بالاتر از هزينه ها است. اعضاي تيم فروش قادر به برنامه ريزي بهتر جلسات با چشم اندازها در همان منطقه جغرافيايي هستند. تکرار خدمات مشتري بهتر قادر به رفع نگراني مشتري است. اکنون يک بانک اطلاعات مرکزي مشتري و چشم انداز داريد که همه مي توانند به آن دسترسي داشته باشند تا اينکه همه بتوانند صفحه گسترده يا پايگاه داده تماس با رايانه خود را در کامپيوتر خود نگه دارند.

کمتر مشتري جذب مي کند


هنگامي که مشتري فقط با يک عضو از شرکت ارتباط دارد، خطر جذب 40? است. هنگامي که پنج يا بيشتر در يک رابطه مشتري درگير هستند ، خطر ظهور به کمتر از 5 درصد کاهش مي يابد.

 

اميدوارم تيم مديريتي شما و شرکت شما تمايل به فرهنگ و توسعه روابط مشتري بر اساس دانش روزافزون مشتري داشته باشند.
 
چه در سازمان فروش و چه در مشتري مشتري محور باشيد ، هرچه بيشتر درباره چشم انداز و مشتري خود آگاه باشيد ، موفق تر خواهيد بود.
 
شما براي اجراي استراتژي خود به يک سيستم CRM احتياج داريد.

تعرفه و قيمت نرم افزارهاي CRM چقدر است؟

نرم افزار CRM چيست؟

راهنماي انتخاب و خريد نرم افزار CRM

لغات نرم افزار CRM

نمونه امکانات نرم افزارهاي CRM

امکانات نرم افزار CRM براي اتوماسيون فروش

8 مزيت استفاده از نرم افزار CRM (مديريت ارتباط با مشتري)

مشتري ,مي ,، ,crm ,استفاده ,داشته ,با مشتري ,داشته باشيد ,مي يابد ,مي کنند ,باشيد ،

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


گروه فنی مهندسی آرکام شبکه سلامت سیما مطالب اینترنتی اخبار سایت بلگ بیست پرستوی بهار گیم مدیا کسب و کار آنلاين آموزش فتوشاپ دانلود کتاب پی دی اف golbonetbiat